reklama

Pätnásť rokov basy za toleranciu voči niekoho spôsobu obživy

Uvedomili ste si niekedy, ako jednoducho sa na Slovensku môže ktorýkoľvek majiteľ nehnuteľnosti, ktorý ju prenajíma, dostať do väzenia až na 15 rokov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Prostitúcia je na Slovensku legálna a tých, ktorí sa ňou živia, vďakabohu - aspoň zatiaľ - nikto neprenasleduje. Ale skús prenajať byt mladej kočke, ktorá bude ochotná dať ti nájomné možno dokonca o máličko vyššie než je v tej oblasti za podobné nehnuteľnosti to trhové - za to, že prižmúriš oko nad tým, že má podozrivo časté pánske návštevy. A raz dva si v takej prdeli, akú si si pri najdivokejšej fantázii nevedel nikdy ani len predstaviť.

Podľa nášho trestného zákona a jeho paragrafu 367 s názvom "kupliarstvo" totiž stačí "umožniť" vykonávanie prostitúcie na to, aby si

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

v tom najnešťastnejšom prípade skončil v base na desať až pätnásť rokov.

Na tomto mieste upozorním na dôležitý fakt: ja sám som bol za kupliarstvo vyšetrovaný a stíhaný, lenže tento článok ani v najmenšej miere nie je o tom, že by som chcel fňukať nad mojim postihom alebo moje konanie nejako ospravedlňovať. Tento článok nie je o mne. A jeho pokračovanie si môžeš prečítať v tomto texte na mojom vlastnom blogu, ktorý sa otvorí na ďalšej karte.

Andy Morávek

Andy Morávek

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Už v roku 1888 vyjadril veľký L. N. Tolstoj jedno z mojich elementárnych životných mott: "Chceš byť šťastný? Buď!" Viac blogov na mojom vlastnom webe AndyMoravek.sk. Zoznam autorových rubrík:  Svet Andyho MorávkaPartnerstvo, vzťahy a sex

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu