reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andy Morávek

Andy Morávek

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Už v roku 1888 vyjadril veľký L. N. Tolstoj jedno z mojich elementárnych životných mott: "Chceš byť šťastný? Buď!" Viac blogov na mojom vlastnom webe AndyMoravek.sk. Zoznam autorových rubrík:  Svet Andyho MorávkaPartnerstvo, vzťahy a sex

reklama

Partnerstvo, vzťahy a sex

Prečo by niekto chcel za manželku skutočnú kur… radodajku

Andy Morávek

Prečo by niekto chcel za manželku skutočnú kur… radodajku

Chcel by som partnerku, ktorá by ma podvádzala. Smrteľne vážne. Aspoň trochu. Nerobím si prdel ani nič neprevraciam...

  • 26. máj 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 673x
  • 1
Prečo pijem čiernu kávu (aha, áno - a prestal som byť neverný)

Andy Morávek

Prečo pijem čiernu kávu (aha, áno - a prestal som byť neverný)

Či budem žiť život normálny (nech už sú detaily kritérií akékoľvek) alebo budem grázel nie je vecou toho, kde a komu som sa narodil/a. Je to len a len vecou môjho vlastného rozhodnutia. Ja som napr. mohol byť pasákom a k*rvou.

  • 14. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 795x
  • 0
Tak menia sa tí muži po svadbe alebo nie?! Ako je to?

Andy Morávek

Tak menia sa tí muži po svadbe alebo nie?! Ako je to?

Hovorí sa, že ženy si prajú, aby sme sa my, chlapi po svadbe alebo po vstupe do vážneho vzťahu zmenili. A že my, muži si naopak prajeme, aby naše ženy zostali rovnaké. Žiaľ, prianie ani jednej ani druhej skupiny nebýva naplnené.

  • 24. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 363x
  • 0
Čo presne, prosím vás, znamená "intímna zóna" v partnerstve?!

Andy Morávek

Čo presne, prosím vás, znamená "intímna zóna" v partnerstve?!

Je jedna, i keď zďaleka nie jediná téma v rámci partnerského spolužitia, ktorá mi vráža špendlík pod necht pri každom jej počutí. A síce „(ne)zasahovanie do súkromia“ partnera.

  • 21. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 2
Princípy a nosné kamene vzťahu podľa mojich predstáv

Andy Morávek

Princípy a nosné kamene vzťahu podľa mojich predstáv

Na akých základoch sa dnes vlastne stavajú vzťahy? Nepíšem teraz všeobecne o tých medziľudských. Myslím tie partnerské, milenecké a neskôr manželské. Je to téma, nad ktorou sa zamýšľam už niekoľko rokov.

  • 7. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 979x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu