reklama

Princípy a nosné kamene vzťahu podľa mojich predstáv

Na akých základoch sa dnes vlastne stavajú vzťahy? Nepíšem teraz všeobecne o tých medziľudských. Myslím tie partnerské, milenecké a neskôr manželské. Je to téma, nad ktorou sa zamýšľam už niekoľko rokov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Približne odkedy sa z hlúpeho (no priznávam to oficiálne len v tomto zmysle) a absolútne neskúseného cca 30-ročného chlapca stal (v tomto zmysle) uvedomelý muž, ktorý si začal vytvárať predstavu o

partnerských hodnotách a o fungovaní partnerstva

všeobecne. Vo viacerých mojich blogoch z ostatného obdobia (z technických príčin už neexistujú) som sa bil do pŕs za to, že vzťah nepotrebujem a že mi prinajmenšom momentálne vyhovuje byť single. Nie je tomu celkom tak. Myslím si, že som v podstate stvorený pre vzťah a pre život zdieľaný s partnerkou, lebo som v hĺbke duše romantik a dokážem sa vzťahu naplno oddať. Ale musí to byť

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tá správna partnerka, ktorá uvidí (náš) vzťah veľmi podobne

ako ja. No a pokračovanie tohto môjho textu si prečítaj priamo na mojom vlastnom webe (nové okno).

Andy Morávek

Andy Morávek

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Už v roku 1888 vyjadril veľký L. N. Tolstoj jedno z mojich elementárnych životných mott: "Chceš byť šťastný? Buď!" Viac blogov na mojom vlastnom webe AndyMoravek.sk. Zoznam autorových rubrík:  Svet Andyho MorávkaPartnerstvo, vzťahy a sex

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu